Re: oddawanie sprzetu do komisu

Autor: splvr (dgim_at_WYWALTObox43.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 02:30:40 MET

"Seki" <seki_at_amigo.pop.pl> wrote in news:asgtl1$jh9$1_at_news.onet.pl:

> Mam male pytanko. Nie oddawalem jesio tam nigdy sprzetu a jestem w
> beznadziejnym stanie (chory a mimo wsyztsko przy kompie) i z domu nie
> moge wychodzic by sie dowiedziec. musze wiec zaspokoic swoja ciekawosc
> tutaj. Zaspokojcie mnie :P Czy moge oddac do komisu caly stary komp
> (nie wszytskie podzespoly sa w nim sprawne i wiem to na pewno) a oni
> tam wszystko posprawdzaja co jest sprawne a co nie? W komisach
> praktykuja takie rzeczy czy trzeba im zanosic wszystko powyjmowane i
> posprawdzane?
>
> Seki

To jeszcze raz Ci odpowiem. Oczywiscie, ze mozna, nie raz zanosilem calego kompa
do serwisu, oczywiscie musisz nakierowac sprawe (tzn dobrze by bylo he) i juz.
Lepiej jest oddac jedna rzecz, dysk, grafike, cokolwiek niz calego kompa, ale jak
nie wiesz cos sie zwalilo, albo do naprawy kwalifikuje sie wiecej podzespolow do
jak najbardziej.

--
Father, you are the dead god in me.