oddawanie sprzetu do komisu

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 01:28:08 MET

Mam male pytanko. Nie oddawalem jesio tam nigdy sprzetu a jestem w
beznadziejnym stanie (chory a mimo wsyztsko przy kompie) i z domu nie moge
wychodzic by sie dowiedziec. musze wiec zaspokoic swoja ciekawosc tutaj.
Zaspokojcie mnie :P Czy moge oddac do komisu caly stary komp (nie wszytskie
podzespoly sa w nim sprawne i wiem to na pewno) a oni tam wszystko
posprawdzaja co jest sprawne a co nie? W komisach praktykuja takie rzeczy
czy trzeba im zanosic wszystko powyjmowane i posprawdzane?

Seki