Re: Zasilacz jaka tolerancja napiec?

Autor: kranik (kranik_at_terramail.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 18:51:53 MET

Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Dzisiaj bylem w sklepie i mi wymienili na inny model. Teraz jest lepiej tzn.
dla +5V przy obciazeniu samego procesora spada do 4,93V (bez obciazenia -
sama Winda - 5,03V). Mam nadzieje, ze nie spieprzy sie zbyt szybko. Jednak
odradzalbym komukolwiek kupno zasilacza tej firmy. To czysta loteryja!
Pomiar biore zawsze z Via Hardware Monitor pod Winda, dolaczonego do plyty
glownej. Wedlug mnie jego wskazania sa wiarygodne na 99%.
Pozdrawiam.
P.S. Mam jeszcze do tego pytanie rozwijajace ;) - czy te wahania co
podaliœcie to sš przy pracy bez obciazenia, czy pod max dopuszczalnym
obciazeniem? A jezeli bez to jakie sa dopuszczalne z obciazeniem (wedlug
specyfikacji ;))?