Zasilacz jaka tolerancja napiec?

Autor: kranik (kranik_at_terramail.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 12:57:02 MET

Witam
Kupilem nowy 300W zasilacz Codegen'a. Jaka wedlug was jest tolerancja
spadkow napiec +3,3 , +5 , +12? Pytam, bo nie wiem, czy moge oddac ten
zasilacz jako zlom jezeli podczas wzmozonej pracy samego procesora +5 spada
do 4,85V, a przy wlaczeniu do tego jeszcze modemu na ISA - do 4,65V co
powoduje zwisy, badz to modemu, badz calego kompa. Pozyczony 230W Enlight od
kumpla trzyma zawsze minimum 4,9V i wtedy jest wszystko ok!? Jak mam
przekonac sprzedawce ze wcisnal mi bubla i czy faktycznie moge tak nazwac
ten zasilacz, czy one takie wlasnie sa?
P.S. Kupilem Cedegena, bo na naszej wsi Enlight'a nie uswiadczysz w zyciu
:(((
Pozdrawiam.