Re: Problemy z Flatronem...

Autor: Hubert Grzegorzewski (this_adres_is_invalid_at_wp.p)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 16:39:24 MET

Turms wrote:
> zrobiłes bład kupuj cokolwiek LG... mam ten monitor i niestety mam
> problemy z geometria tak jak ty (za pozno sie zorientowalem na
> rekojmie). pobyt w serwisie dał "zgodne z normami" wyniki.
> oddaj/sprzedaj/wyrzuc monitor i kup innej firmy. Jedyne co moge
> poradzic na przyszlosc wszystkim innym grupowiczom to NIE KUPOWAC
> MONITOROW LG - na rynku sa inne zdecydowanie lepsze, z lepsza
> "kontrola jakosci".

Coz - ja bym jednak radzil dokladnie ogladac _przed_ zakupem, albo zaklepac
sobie ewentualna wymiane w razie niezadowolenia. Mnie zadowolil dopiero
trzeci Flatron 795 - w kazdym z poprzednikow udalo mi sie znalezc jakies
problemy. Jednak ten trzeci jest po prostu pokazowy - a brak drucikow (inne
plaszczaki) bardzo sobie chwale :)))

Pzdr
Hubert
hubertg_at_poczta.onet.pl