Re: karta z TV-OUT na starą płytę

Autor: remik (remikw_at_konto.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 16:48:48 MET

> A ile masz kasy i do czego Ci ona?

> Powinna bez problemow.
Jeżeli chodzi o kasę to nie chcem szastać. Ale nie chcem dobrej karty
ponieważ grałem w wypasione gry 5 lat temu, a divx śmigają mi na rivie 4Mb i
celeronie 300. Jedyne co mnie wkurza to oglądanie ich na monitorze 14
calowym. Dlatego chcem TV-outa w karcie co by telewizor podłączyć.
Chociaż przyznam szczerze jak tak czytam archiwa grupy to już mi się
odechciewa. Strasznie ludzie dużo problemów z ty mają. Albo soft nawala,
albo karty.
Chodzi mi o tanią kartę ale żeby było prawdopodobieństwo, że zadziała. Nie
potrzebuje geforca nawet gdyby zadziałał.
pozdrawiam remik