Re: Pentium MMX - jak sciagnac wentylator

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 11:36:47 MET

Hehe :-) No coż :-)))
Musisz sobie znaleźć sposób na oderżnięcie wiatraka od radiatora :)
Wiatrak jest niby na zatrzaskach, ale jest to twszystko sklajstrowane jakimś
superglutem że ni jak nie daje się tego rozłączyć :-)
Mnie od P166MMX odcinał to znajomy dentysta jakąś diamentową tarczą
dentystyczną :-)
Na skutek tego że nie mogłem dostać wiatraczka o podobnych gabarytach,
zreanimowałem tego co był a po roku komp poszedł do żyda :-)
Potem można przykręcić jakiś coolerek od 486 (byle był nowy i mały ).
Samego radiatora nie proponuję ci odżynać od procka, bo możesz razem z
radiatorem wyciągnąć z procka rdzeń :-)))
/Pozdrawiam, Sławicki