Pentium MMX - jak sciagnac wentylator

Autor: ppp (ppp_jjj_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 10:28:59 MET

Mam w kompie porocesorek, ktory moze bardziej nadaje sie juz do
muzeum techniki, ale poki co mi wystarcza - Pentium 200 MMX.
Problem w tym, ze kupilem go w wersji BOX z zainstalowanym
wentylatorem. Po tylu latach wentylator zaczal wydawac bardzo
wysoki nieprzyjemny dzwiek.

Czy istnieje szansa na wymiane samego wentylatora? Probowalem go
odlaczyc od procka, ale ni emoge, czy jest tu jakis myk, czy po
prostu ta wersja tak ma, ze zero szans na rozebranie kompletu bez
uszkadzania procka?

Czy macie jakies pomysly na wyciszenie domoego kompa?