Re: Plyta ASUS P2-99 i Baracuda 80GB

Autor: Miron (miroambro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 09:49:20 MET

Użytkownik "Sander" <sanderSPAM_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> "Miron" <miroambro_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> Może zastanów się nad kontrolerem ATA100/133 na PCI ?

Problem, który opisałem spotkałem u swojego sąsiada i proponowałem mu zakup
takiego kontrolera. Na razie spróbuję odpalić całą przestrzeń dysku
tradycyjnymi metodami:). Ja sam mam też starą płytę główną (Abit BH6) i
dokupiłem do niej kontroler ATA100 obsługujący duże dyski i jestem bardzo
zadowolony.

--
Pozdrawiam
Miron