Re: jaki najlepszy wewnętrzny tuner do TV?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 09:20:35 MET

raku <rack.spam-off_at_op.pl> OdpowiedŸ na news:slrn.pl.au06o9.14g.rack.spam-
off_at_sdi.tpnet.pl:

> ale programy producenta działają?

Nie. To co wyrabiają "programy" producenta, ciężko nazwać działaniem.

> a inny soft to pewnie kwestia czasu

Nie licz na to. Inne chipsety niż BT8x8 są dostępne na rynku już kilka lat,
ale nikt nie pisze na nie softu. Więc jeśli pod pojęciem "kwestia czasu"
rozumiesz ~15 lat, to tak, to kwestia czasu.

> podsumowując - poleciłbys zakup karty na chipie philipsa, czy jednak
> bt878??

Tylko BT878

Pozdrawiam

--