Re: Co wybrac?

Autor: daxad (m.ch_at_interia.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 22:03:15 MET

> zastanawiam sie nad nast zestawem :
>
> Athlon XP 2000+ - raczej zostane przy nim
> Gigabyte 7VAX - jw. ew sugestie
> 256 DDR 400 MHz Samsung - moze wziasc 333?
Slyszalem, ze maja lepsze
> [...]
> nie wiem co z grafika? Myslalem nad Radeonem 8500 lub 9000 Pro Gigabyte,
ew
> doloze troche kasy i kupie Gainwarda 4 Ti4200 i 64MB . Tutaj potrzebuje
> naprawde porady!
> DVD - Asus lub Pioneer
> CDRW - tutaj podobnie jak z grafika, mysle nad TDK CyClone 48,
ew
> Plextor, ale to starszy model...
> HDD - Maxtor 60 lub 40 GB U133, rozmiar przy CDRW chyba nie ma
> znaczenia, ale jestem otwarty na propozycje.
> Monitor - poluje na NEC`a FE 750+, jesli ktos wie gdzie
mozna
> go jeszcze zdobyc to prosze o cynk. Z braku laku wezme chyba Iiame - te
same
> flaki.
> Reszta to mniej istotne drobiazgi. Bardzo bede wdzieczny za pomoc przy
> wyborze i wasze opinie. Jesli to mozliwe, prosilbym o przeslanie mi ich na
> maila : premier._at_wp.pl
>
> DZIEKI WIELKIE !!!

spoko zestawik
skladam teraz podobny kumplowi
tylko inny monitor ;)
aha wszystko spoko tylko zamisat monitora necFe750+ , proponuje jego
nastepce ( bo tego 750 jest juz trudno dostac ) czyli Fe791 SB, podobnie
zajebisty jak i jego poprzednik
a i jeszcze nagrywarke proponuje teaca 48/16/48 za 400zł a grafe to zalezy
jak duzo grasz to lepszy bedzie GeForce 4 , a jak malo grasz to lepiej kup
sobie radeona 8500Le herculesa, bo radeon ma lepszy obraz 2d.