Co wybrac?

Autor: News (premier2_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 17:19:17 MET

Witam !

Prosilbym o opinie i pomoc w wyborze sprzetu. Nie wiem na co sie zdecydowac.
Moze ktos z bardziej doswiadczonych grupowiczow mi podpowie. Jak na razie
zastanawiam sie nad nast zestawem :

Athlon XP 2000+ - raczej zostane przy nim
Gigabyte 7VAX - jw. ew sugestie
256 DDR 400 MHz Samsung - moze wziasc 333? Slyszalem, ze maja lepsze
czasy dostepu, ale moge sie mylic.
nie wiem co z grafika? Myslalem nad Radeonem 8500 lub 9000 Pro Gigabyte, ew
doloze troche kasy i kupie Gainwarda 4 Ti4200 i 64MB . Tutaj potrzebuje
naprawde porady!
DVD - Asus lub Pioneer
CDRW - tutaj podobnie jak z grafika, mysle nad TDK CyClone 48, ew
Plextor, ale to starszy model...
HDD - Maxtor 60 lub 40 GB U133, rozmiar przy CDRW chyba nie ma
znaczenia, ale jestem otwarty na propozycje.
Monitor - poluje na NEC`a FE 750+, jesli ktos wie gdzie mozna
go jeszcze zdobyc to prosze o cynk. Z braku laku wezme chyba Iiame - te same
flaki.
Reszta to mniej istotne drobiazgi. Bardzo bede wdzieczny za pomoc przy
wyborze i wasze opinie. Jesli to mozliwe, prosilbym o przeslanie mi ich na
maila : premier._at_wp.pl

DZIEKI WIELKIE !!!