Problem: karta telewizyjna i magnetowid

Autor: Szymon B. (botulsz_at_go2.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 21:14:21 MET

Nie znam innej grupy, więc pytam tutaj. Posiadam kartę PixelView Pro i
magnetowid Philips VR130 mono, sprzęt ten chciałem wykorzystać do zgrywania
filmów z VHS do Divx. Przy odtwarzaniu kasety VHS mam dźwięk, obraz
czarnobiały, a z kolorów jedynie pionowe pasy koloru czerwonego na obrzeżach
ekranu i niebieski przez środek. Jaka tego przyczyna, co zrobić?
Czy istnieją lepsze, nowsze sterowniki do tej karty telewizyjnej?
Czy jest lepsza grupa do tych problemów, na jakim serwer? Pozdrowienia,
Szymon B