Re: denerwujacy serwis i sprzet:)

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 20:52:47 MET

> Widze, ze pomyslelismy w tym samym czasie o tym samym :). Tylko ze do
plyty
> nie ma dostepu, bo jest sticker. A porty bywaja zabepzieczone, i 220 moze
> nie dac rady, ja bym dal pare kV :)

ja tez jestem milosnikiem wysokich napiec, ale w tym przypadku moge sobie
zaszkodzic bo przewidzenie tego co bedzie sie dzialo po takiej opracji nie
jest latwe ... cos sie zdymi, ale moze byc problem tego typu, ze ludzie z
serwisu moga to zauwazyc ... to sa starzy elektronicy, maloreformowalni, ale
znaja takie sztuczki ... na kompach moze sie nie znaja, ale wiedza cos o
wysokich napieciach ...