Re: [sprzedam] 19'' iiyama 454 pilnie

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 23 Nov 2002 - 13:15:18 MET

> Tylko jest taki problem, ze w granicznych wartosciach monitor traci
> ostrosc czego przyklad jest u Ciebie.
Ale nie iiyama !! To sa qna monity dla pro i nie po to place tyle kasy,
zeby mi tracila ostrosc, to raz. Dwa to to, ze co to sa graniczne wartosci ??
Moj qmpel tez ma iiyamke (17" co prawda) i ma zyletke, a mi juz przy 100 Hz sie
zaczyna, przy 120 widac wyraznie, a powyzej to ho ho..i nie to, ze brak
ostrosci, ale _cale_echo_ obrazu...wiec pytam, jak tez efekt wyglada u
ciebie...czy po prostu brak ostrosci (wtedy brakuje...powiedzmy ogolnie ;),
czy jak u mnie - tj. mam jasnego klona szerokosci pixela czy dwa po prawej
stronie czarnego..

> Nrazie psujesz sobie ;) Kup sobeie LCD albo ustaw odswiezanie na 120Hz
Nie tak bardzo, jak przy 14"@60 Hz...dodajac fakt, ze moge sie odsunac od 19",
lepiej wyglada tez sprawa akomodacji (tylko, ze tera nie mam jak klawiery
polozyc i sobie kregoslup niszcze ;)) - ale plany rozwiazania problemu sa
gotowe ;)...natomiast LCD maja za slaba jakos, zeby w grafie robic (choc miedzy
B. a prawda, moja iiyama tez ;))

Pozdro

Efreet