Re: [sprzedam] 19'' iiyama 454 pilnie

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 14:45:03 MET

 wrote:

> Ale nie iiyama !! To sa qna monity dla pro i nie po to place tyle
> kasy, zeby mi tracila ostrosc, to raz.

Zalezy jaka masz IIyama jak z nizszej polki to nic dziwnego, ze traci a
jak masz z wyzszej to przy 200Hz tez sie niedziwie.

> Dwa to to, ze co to sa graniczne wartosci ??

Sorry, ze sie wyrazilem maxymalne wartosci.

> Moj qmpel tez ma iiyamke (17" co prawda) i ma
> zyletke,

Tez mam IIyame 17" max odswiezanie przy 1024 to 107Hz i tyle bez problemu
wyciaga. Pracuje przy 100Hz bo wyzej nie widze sensu.

> a mi juz przy 100 Hz sie zaczyna, przy 120 widac wyraznie, a
> powyzej to ho ho..i nie to, ze brak ostrosci, ale _cale_echo_
> obrazu...

Jaka karta graficzna?

BTW sorry za takie spoznienie ale mi gdzies ten post sie zawieruszyl ;)

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality