Re: problem

Autor: niebiesko_oka (niebiesko_oka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 01:10:51 MET

Użytkownik Zbigniew Kiszkiel wrote :

> I nic więcej? Wystartuj Windows przez F8 i wybierz uruchamianie z
> potwierdzaniem ładowania kolejnych składników. Będziesz mogła
> zorientować się, w którym momencie błąd się pojawia i być może poznasz
> nazwę programu, który błąd powoduje. Wtedy zablokuj jego ładowanie, lub
> odinstaluj.
to chyba nie zaden program , nie wiem dlaczego ale jak zamykam sysytem
to mi sie zatrzymuje na tym ze pisze ze sobie moge go bezpiecznie wylaczyc ,
ale sam sie nie wylacza
musze na guziku go zgasic , potem jak go znowu załączam to mi sie dalej na
matrycy pokazuje
obraz ze moge go bezpiecznie wylaczyc i dalej nic nie idzie , musze nacisnąć
na restert zeby mi sie uruchomil!

Nie wiem co jest grane ???

Pozdrawiam An