Re: notebooki

Autor: niebiesko_oka (niebiesko_oka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 01:06:27 MET

Użytkownik Janusz Dunin <idunin_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arkl39$pbj$4_at_news.tpi.pl...
> czy jast jakas grupa na temat notebookow czy mozna tutaj?
> Janusz

a interesujesz sie tym teamtem bardzo ???
bo ja tak zwłaszcza że kupiłam sobie Laptopa 2 tygodnie temu (TOSHIBA)
jest super , jak nie znajdziesz żadnej grupy to na ten temat możesz pisać do
mnie na priva!

Pozdrawiam
An