Celeron czemu nie?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 22 Nov 2002 - 23:57:26 MET

Kupuje w tym miesiacu zestaw komputerowy i pomyslalem o Celeronie 2GHz, ale
poczytwaszy troche to forum, znajduje same negatywne wypowiedzi.Komputer jest
uzywany glownie do internetu, troche aplikacji biurowych, moze troche filmow
dvd.Wymagania sa nieduze, wiec czy Celeron nie wystarczy? Ponoc zestaw oparty
na Intelu jest cichszy, nie przegrzewa sie itp.Jestem otwarty na kazda opinie i
jesli bedzie racjonalna to wezme ja pod uwage, czy to Intel czy to AMD.Jakie
plyty glowne mozecie polecic, pod Celerona czy pod Athlona.Jaka karte graficzna
warto kupic, pod moje niewysilone potrzeby, byle miala DVI, bo nastepny zakup,
to bedzie monitor LCD z wyjsciem DVI? Jakies sugestie dotyczace zestawu? Za
kazda opinie bede wdzieczny.Pozdrawiam.