Re: różowa nalepka na coolerze

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 20:02:31 MET

Piotr wrote:

>Pastę mam (srebrną), założyłem coolera bez tej nalepki i komputer nie
>startuje (włączam go i po ok. 1 sek. sam się wyłącza). Może powiniem
>zostawić tę nalepkę i ma ona za zadanie odizolować elektrycznie rdzeń od
>coolera?
>Piotr

Zwykle Titany miały w komplecie pastę silikonową, ale możliwe, że
producent zmienił wykonanie i nanosi pastę termoprzewodzącą na radiator.
Żadne izolowanie rdzenia nie jest potrzebne. Wyłączenie może być
spowodowane podłączeniem coolera do złącza innego niż CPUFAN, starą
wersją biosu, wadliwym zasilaczem, uszkodzonym procesorem i tak dalej.
Musisz napisać wiecej o konfiguracji sprzętowej.