Re: różowa nalepka na coolerze

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 20:22:04 MET

1.Jakie są wasze opinie na temat wiatrków TITAN ?
Ja mam od roku TITANA TTC-D5TB i jestem zadowolony.
Obecnie mam go osadzonego na typowiej białej paście silikonowej, czy ktoś
porównywał czy duża jest różnica jak się zastosuje tą ze srebrymi opiłkami ?
Wczesniej miałem na dwa dni coś jakiś Volcano 7000 rpm, prawie mi urwał łeb
jak zaczął wyć tymi swoimi obrotami, w sumie słusznie go tak nazwali bo był
tak głośny jak wybuch wulkanu :D

2. Co do tych przyklejanych izolacyjnych (przeowodzących termicznie)
tasiemek, coś nie mam do nich zaufania.
Podpiąłem wczoraj jednemu koledze taki witrak z taką tasiemką klejąca.
Dodatkowo rdzeń Athlona XP 1900 posmarowałem silikonem i dzowne zjawisko.
BIOS pokazuje tempaeraturę 80 stopni !!!!!!!!!! a systemowy monitor płyty
głównej, że 52 stopnie. I jest ból bo BIOS wyłacza system bo za wysoka
temperatura (to jest wiatrak Jamicon)
Gdzie tu jest prawda ?
Czyżby te pomiary korzystały z innych czujników.
Chyba będzie trzeba wywalić ten pasek obsadzić prcesor bezpośrednio na samym
silikonie.
To jest płyta ASusa (tam w oznaczeniu miała 333, zintegorwana muzyczna, 5
slotów PCI, 3 DDR) nie pamiętam dokładnie nazwy.