Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 15:40:22 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał >
> Tuning, z języka angielskiego regulacja, usprawnianie
> Krzysztof Szczepanek
________________________

Blessiq sciaga klapki z oczu i nagle........
Krzysiek!! sciagaj ten radiator z glowy _i zakladaj czapke _zima przeciez
idzie
no i schowaj te tatuaze z Gigabytem czy Shutlem i Epoxem
Rany_a to co ? powiesiles plyte ECSa na szubienicy ? i okladasz ja pejczem
?
oooooo " niedobly chlopcyk"
a ten K7S5a z wylupanymi kondensatorkami i zakrwawionym slotem AGP nie
wyglada zbyt ladnie
aaaaa to juz przesada by z K7VTA3 robic bumerang __i rzucac nim do
zwolennikow tej plyty
ta tarcza z K7VZA to tez Twoj pomysl ?
nieee ___patrzec na to nie moge _______
Ide sie stunignowac w lazience