Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:53:56 MET

Blesso wrote:

> Popatrz na to jak na tuning

Tuning, z języka angielskiego regulacja, usprawnianie. W przypadku
samochodów nie chodzi tylko o prace regulacyjne. W tej chwili tuningiem
zwyczajowo określa się wszelkie prace usprawniające samochód, zmieniające
jego seryjne parametry, poprawiające osiągi, zachowanie na drodze i
wygląd, wreszcie dostosowujące właściwości samochodu do indywidualnych
gustów jego właściciela.

Z encykolepedi WIEM.

Czy czasem w/g specyfikacji K7S5A ECS nie gwarantuje stabilnego dzilania
magistrali 100MHz i 133MHz? Rozumiem jak by gwarantowal tylko FSB100MHz a
po takim modzie dzialala by plyta stabilnie przy FSB133MHz to byl by
tuning ale tak nie jest. Sa egzeplarze nie dzialajace stabilnie na
FSB133MHz bo ECS nie umie dac senswonego radiatora a chinskie/tajwanskie
dzieci w fabryce nie potrafia pozadnie przykleic tego co jest.
Czlowiek zdejmij te klapki z oczu.

> Kupujesz np procek i ....jedni zakladaja na niego zwyklego Titana a
> drudzy Zalmana

Kupuje BOX bo producent gwarantuje mi stabilne dzialanie procesora przy
takim chlodzeniu...

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality