Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Adam (fuzzy_logic_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:48:24 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeca żartowałem. Nie jestem z takich, którzy krytykują innych za
> umiejętność obsługi skomplikowanego i profesjonalnego softu, o której
> 99% informatycznej społeczności nawet nie słyszało :-)

> Czyli przyznałeś rację, że pamięci nigdy za wiele.

Tak, przyznałem rację :)

> Tutaj cię nie zaskoczę. Najgorszy zestaw z jakim ostatnio się
> zetknąłem wyposażony był w szybkiego IBM'a 60 GB EIDE. Nieco lepiej
> wygląda to w przypadku Compaq'owskiej macierzy składającej się z
> pięciu dysków SCSI pracujących w RAIDzie 5. O dziwo testy
> przeprowadzane przy zastosowaniu wielu pluginów dają podobne wyniki
> wydajnościowe. Oczywiście, przy 128 MB RAM'u różnica jest ogromna ale
> również ogromna w stosunku do wykonywania wszystkich obliczeń w
> pamięci RAM.

Jasne :)

> I właśnie wtedy powstała koncepcja emisji muzycznej z formatu MP2 przy
> wykorzystaniu sprzętowych dekoderów. Teraz idzie nowe i do łask wraca
> WAV przepychając się łokciami z wydajnym i niemalże doskonałym do tego
> typu zadań formatem MP3.

...I niedoskonałymi stołami cyfrowymi, marki łaskwie nie wspomnę to takie
które
potrafią się zawiesić w momencie największej słuchalności.
btw. mp3 do radia spoko, tam i tak jest zawsze jakiś Optimod na wyjściu,
więc
i tak robi się kaszana dźwiękowa ;)))

--
Pozdrawiam,