Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Tomasz Swidzinski (soth_at_jade.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 21:59:30 MET

> Nie po to bawie sie w soft typu Maya, Lightwave, Aura czy tez
> nawet 'zwykly' Premiere, zeby robic odbijające sie pileczki i tak dalej.
> Sam mam 128 mb teraz ale jak tylko bedzie kapusta to ide po 512 Mb.

Nie bawisz sie. Jezeli napisales 3dsmax, maya i lw to w czym pracujesz? We
wszystkich trzech. Jezeli tak to pewnie bym o Tobie slyszal ;-)
Nie robie odbijajacych sie pileczek, robie i animacje i grafiki do druku, a
jak trzeba policzyc cos duzego to i tak nie ma wyjscia innego jak farma
(czyt. najblizsza kafejka internetowa).

> Im nie zalezy, 1 GB w tą czy w tą. Jak Ci placą za zlecenie to Chcesz coś
> zrobic dobrze i szybko, tzn. nie Chcesz czekac na komputer. W tym
kontekscie
> usawianie swapów, kupowanie 'walnietej' ilości pamieci przybiera calkiem
> inny wymiar.

Mam 2 kompy zlozone z samych firmowych czesci ;-) to podstawa. Jezeli chodzi
o zlecenia w 3d to zanim skonczysz nauke to komputer Ci sie przeterminuje
;-)
Branza jest taka ze _zawsze_ bedziesz czekac na komputer!

Piszesz o zaginaniu parametrami komputerow, glupoty. Powoli zmierzajac do
puenty, nikomu nie jest potrzebne Porsche do nauki jazdy samochodem lub
inaczej nie marka samochodu czyni cie dobrym kierowca. To tyle odwetu za
kulki renderowane na 256 ramu ;-)

--
pozdrowka
Tomasz Swidzinski