Re: pendrive

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.delete-it)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:38:09 MET

"<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> wrote in message news:arlau9$ceq$1_at_news.tpi.pl...
> będziesz
>
> A w jakich systemach to działa??

w tych, ktore obsluguja usb, czyli 95osr2, 98, 98 se (do tych potrzebny
sterownik), w2k, xp (te widza to od razu jako removable drive), nt4 ma
problemy z usb
a ja generalnie wole mp3 playery, dziala tak samo, a jeszcze mozna muzyki
posluchac, troche drozsze rozwiazanie, ale pojemnosc max. wyzsza no i karty
moga byc do wielu urzadzen, pendrive jest obrzydliwie jednofunkcyjny

tbg