Re: denerwujacy serwis i sprzet:)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 12:57:05 MET

"Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Witam
> Z uwagi na to, ze mam dosyc pewnej firmy i komputerow od nich mam
> pytanie:
>
> Jest sprzet pt.
> Atlhon 1,2
> 128MB DDR
> plyta gl. ECS K7S5A
>
> Prawie od nowosci sa z tym problemy :
> - samoczynne kasowanie BIOS'a (od czasu do czasu mimo, ze bateria byla
> OK)

to normalne z ta plyta , powinni wymienivc na sprawna

> - nie dzialanie resetu

jak wyszej

> - a teraz to i komp wogole nie chcial sie wlaczyc ... a dokladnie
> wlaczylem go powerem a na ekranie czarno i szuka plyt w DVD i CDROMIE
> (non stop jakby sie zapetlil)

padl

> problem polega na tym, ze przez 2 ostatnie naprawy w serwisie komp u
> nich "cudownie sie naprawial" po przekroczeniu progu ich firmy chociaz
> nic w nim nie robili co sami potwierdzali ... a co za tym idzie nie
> stwierdzili uszkodzenia jakie jest u mnie w firmie ...

plyta do wymiany

> Ja zakladam, ze to moze byc plyta glowna, ale nie mozna do konca tego
> udowodnic ...

mozna , to jest ZNANA standardowa usterka tej plyty

> Czy ktos spotkal sie z podobnymi objawami na plycie glownej ECS K7S5A
> ??? Ewentualnie czy zna ktos jakis sposob zeby wreszcie naprawili ten
> komputer

zlac sprzedawce , zapros koleguf - niech go zglanuja , nauczy sie szacunku
dla klienta ... aa no i zareklamuj firme :)

> (byly juz 3 naprawy: wymiana zasilacza (byl dobry), wymiana
> baterii (byla dobra), podlaczenia kabla od resetu (byl podlaczony:) )
> ??? przeciez to juz zaczyna robic sie smieszne ... naprawiaja to co
> jest dobre a nie ruszyli nawet plyty glownej ...

sam sobie odpowiedziales :)

> i jeszcze jedno ... komp ma stikery firmowe na obudowie wiec nie moge
> w nim grzebac ...

lol SAM jestes sobie winien , na drugi raz sie zapytaj najpierw na grupie
jak sie kupuje komputer :)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P