Re: Czy warto było się przesiadać z ATI 7000 by Mint na ATI 7500LE by sapphire

Autor: Bartek (bartekglowacki_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 10:34:52 MET

Witam

> Ech... było nie dalej jak dwa dni temu...
Faktycznie znalazłem przepraszam za kłopot, ale jak się korzysta z internetu
przez TPSA to każda minutka się liczy

> Taktowaniem rdzenia/pamięci.
> Teoretycznie:
> R7500 - rdzeń: 290MHz, pamięć: 230MHz (460MHz DDR)
> R7500LE - rdzeń 270-230MHz, pamięć: 220-190MHz (440-380MHz DDR).
Jak to sporawdzić i jak można to samemu podnieść?

> W grach 3D zdecydowanie tak. W szybkości 2D niepoczujesz.
No właśnie mam wrażenie że nie - i to mnie martwi (dlaczego tek jest)

> Zależy jak stare masz te stery. Większość ludzi przyzwyczaiła się
> że robi nadpis na stare ale można się na tym przejechać...
To znaczy?
Może przesto nie odczówam różnicy po przesiadce?

> Generalnie jak nie wiesz co masz to lepiej odinstaluj.
Dzięki za porady pozdrawiam
Bartek