Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 23:21:45 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" > napisał
>Mam kilka komputerow pod soba w dwoch firmach troche ludzi prywatnych.
Jak mial bym tam sie uzerac
> z kazdym nowym komputerem badz co chwial martwic sie, ze cos sie sypnie.
> To sa moje nerwy, pieniadze i czas. A wogle nie wyobrazam sobei sytuacji,
> ze przyszedl do mnie szef firmy i pytal sie dlaczego to nie dziala,
> dalczego kupuje sprzet z ktorym sa problem, dlaczego sa przestoje w firmie
> przez to. >
________________________
Na latwizne idziesz
Pracowac sie nie chce ......co ? ;)
Najlepiej usiasc i pic kawke z Pania Jola (ta co to wylacza kompa paznokciem
o dlugosci 6 cm )?

Juz tyle razy Ci mowilem ze ECS+ Duron + SDRAM (lub Athlon + DDRam) to jest
(byl)najtanszy z najlepszych wyborow
Fakt ze ostatnio producenci obnizyli ceny i wiekszosc plyt nie kosztuje juz
ponad 400zl(jak to mialo miejsce jeszcze z 3-4 miechy temu)
Jak na dzisiejsze czasy i wybor jest wiekszy
Ale tez K7S5A nie jest nowoscia_ to nie KT400 czy SiS648E
Ta plyta na rynku jest i tak bardzo dlugo .
A ze poczatki miala trudne _to nie moze tlumaczyc "dzisiejszego do niej
nastawienia (takiego jak Twoje)
Zreszta uwazam ze sporo "przesady " jest w Twoim "pesymistycznym"
nastawieniu do tejze plyty(a i do ECSa tez)
A w sobote skladam kompa na ECSie wlasnie _bo oprocz bezproblemowej pracy
(Duron+SDR+MX400) importer(producent) daje na nia 2 lata gwarancji

Blesso