Re: Ostatnie pytania przed zakupem kompa (ECS K7S5A?)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 15:28:03 MET

Użytkownik "Pe7er" <pe7er_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ja bym sie zastanowił jakbym miał do wyboru sis 735 lub via 333
> przy via nawet 266 nie ma sie co zatanawiac i trzeba brac sis
a 266A ?? zadnego sis'a w zamian bym nie wzioł tym bardzij od ECS !!

> nie wiam skad masz takie informacje ze kt133a jest wydajniejszy od sis 735
> bu chyba akurat jest odwrotnie poza tym na 133 i 266 sa problemy z
> niektorymi pamieciami
133A nie 133 !! i jesli chodzi o SDRam nie DDR to niestety mam racje i
spróbuj wlozyc SDR'am do SIS'a od ECS K7S5A z athlonem na FSB133 !! -
powodzenia (choc cuda sie zdarzają)

> ktore na k7s5a dzialaja bez problemu
> wszystkim odradzam plyty z via ponizej kt 333
ty chyba w jakims sklepie pracujesz ..... - co za bzdura
jak bym mial plyte na 266A tansza o wiecej niz 50 zł w porównaniu do 333 to
bym brał 266A !!!
pozatym gosc rozwaza zakup najtańszy wiec DDR odpada (2,5 raza droższy) !!