Re: CELERON -> Piii

Autor: Robgold (robgold_at_nteria.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 00:14:15 MET

Użytkownik "Marek Wierzbicki" <marek.wierzbicki.____at_azymut.pl> napisał w
wiadomości news:arfpgk$17gp$1_at_news2.ipartners.pl...
> Mam CELERONA 466/66 w obudowie PPGA (SL3EH) [Vcore=2.0V]. Podobno płyta (w
> laptopie) obsługuje do Piii 850/100. Ale u intela w przeszukiwaczce nie ma
> takich Piii (tam wogóle nie ma Piii w PPGA). Jakiego procesora szukać (i
jak
> i gdzie). To jest
> notebook, więc wymiana płyty głównej nie jest ani tania ani prosta. W
czasie
> naprawy proponowano mi nawet wymianę procesora na Piii 800, ale nie
> wiziąłem, bo nie miałem pieniędzy i chciałem mieć full wypas. A teraz
chyba
> [...]

Aby wymienic procka w lapie musisz miec go w wersji albo MMC ..albo uPPGA
(mikro PPGA ) w zaleznosci jakie masz gniazdo na plycie. Kazdy procek w
wersji uPPGA lub MMC jest z zalozenia wersja mobilna bo je stosuje sie tylko
w lapach.

Ostatnio na allegro byl procek w uPPGA PIII 900 za cos kolo 400 pln
..poszuka tam najlatwiej dostaniesz takie rzeczy ..bo jak bys chcial to
kupic w sklepie to moze sie okazac ze cena bedzie rowna 1/2 ceny lapa z tym
prockiem.