CELERON -> Piii

Autor: Marek Wierzbicki (marek.wierzbicki.____at_azymut.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 11:55:50 MET

Mam CELERONA 466/66 w obudowie PPGA (SL3EH) [Vcore=2.0V]. Podobno płyta (w
laptopie) obsługuje do Piii 850/100. Ale u intela w przeszukiwaczce nie ma
takich Piii (tam wogóle nie ma Piii w PPGA). Jakiego procesora szukać (i jak
i gdzie). To jest
notebook, więc wymiana płyty głównej nie jest ani tania ani prosta. W czasie
naprawy proponowano mi nawet wymianę procesora na Piii 800, ale nie
wiziąłem, bo nie miałem pieniędzy i chciałem mieć full wypas. A teraz chyba
już nie mają tego procka.

Dostałem jedną odpowiedź, że Piii było w obudowie FCPGA na napięciu jądra
2.0V pasujące do PPGA (do 550), ale znowy mam wrażenie, że FCPGA i PPGA
miały zamienioną jedną nóżkę i nie dały się nawzajem wymieniać. Czy ktoś
widział Piii więcej niż 550 w PPGA (może je ma i potrafi podać oznaczenia?)

Aha:
Sprawdzałem w przeglądarce intela i nie ma tam przynajmniej 2 procesorów, o
których wiem, że są:
1. Piii 550/100 PPGA (w komputerze przyjaciele)
2. Pentium MMX/166 jednonapięciowe 3.3V (było w moim własnym notebooku,
zanim go sprzedałem, pracowało ponad 3 lata)

Marek