ESS Maestro-2E w laptopie i odpalenie gry dos'owej z dzwiekiem

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 22:56:21 MET

Witam,

mam Armade E500 z kartą dzwiękową ESS Maestro-2E.
Oczywiście ani Compaq (HP) ani producent czyli ESS nie dają do
niej driverów dosowych. Mam taki dosowy programik (dokładnie: Making
Magic Lucasarts z 1996 roku), który nie chce mi wystartować
z dzwiękiem... A dokładnie to na W98 startuje, ale bez dzwieku,a
na XP z vdmsound jest dzwięk tylko obraz nie idzie...
Uznalem więc, ze odpale go z dos'a, ale nie ma driverów do mojej
karty dzwiekowej, ale jako, ze niby jest kompatybilna z SB, to
uznalem, ze zainstaluje sobie drivery dosowe od SB.
Sciągnąłem je ze stronki creative'a, ale nie chcą się zainstalować, bo mi
mówią
że jestem w W95 a nie w dosie (odpalam: tylko linia poleceń).
Co z tym fantem zrobić, ktoś ma pomysł??

Pozdro,

maxiu