brak dzwieku z cd-rom i dwa pikniecia przy starcie

Autor: Sebastian (sebollah_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 23:50:50 MET

Witam!!!

Właśnie siostra kupiła nowy komputer i miałem problemy uzyskać dzwiek
z CD. Zaczął grać dopiero po zaznaczeniu w panelu
sterowania/multimedia/muzyka CD opcji "włącz dzwięk cyfrowy dla tego
urządzenia." W moim kompie gra i bez tego - czy jest możliwosc, ze
nie zostal podlaczony kabelek audio i stad potrzeba odtwarzania tylko
cyfrowo? Czy jest jakis inny powod??

No i 2 pytanko
Podczas uruchamiania slychac nie jedno (bo mysle, ze powinno byc
jedno) pikniecie tylko dwa. Czy to źle? Bo wiem, ze komp sygnalami
sygnalizuje, gdy sa jakies problemy...

Pomagalem jej wybrac, wiec teraz czuje sie zobowiazany by wszystko
chodzilo cacy...

z gory dzieki za zrozumienie i pomoc...
pozdrawiam

sebollah