Kontroler DMA 100

Autor: Dr_Fatum (Dr_Fatum_at_interia.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 17:12:43 MET

Witam .

Do mojej plyty Abit bx6 v.2 dokupilem kontroler DMA 100 Raid . Dokladnie
Abit Hot Rod 100 Pro na chipsecie HP 370 . Zainstalowalem drivery , tasiemka
ATA100 podlaczylem dysk Segate bar IV 40GB ( 7200 ob ) . Wystartowalo .
Podczas ladowania kontroler rozpoznaje dysk - primary master , ale ja nie
widze zadnej poprawy szybkosci .
Mam na dysku dwie partycje . Kopiowanie np. filmu 700 MB z jednej partycji
na druga zajmuje tyle samo czasu , ile przed podlaczenim kontrolera .
Bycmoze przyczyna tkwi w tym , ze nic w biosie kontrolera nie zmienialem .
Jezeli ktos z Was ma taki kontroler i nalezaloby bios skonfigurowac to
prosze o jakas instrukcje obslugi .

Do tego kontrolera podlaczylem rowniez CD 52 i CD-RW 32/10/40 ( oba napedy
LG ) . Kontroler rozpoznal je prawidlowo , ale podczas ladowania tak jakby
komp sie zawieszal . Podlaczylem te napedy tasiemka ATA 100 . Nie probowale
ATA 66 .

Bylem u znajomego - wprawdzie ma inne napedy niz ja - CD-RW Lite-On i DVD
LG - i ma te je podlaczone do kontrolera DMA . Kopiowanie plyty 700 MB na
jego kompie trwa zaledwie 4 min , a u mnie 9 min .

Dr_Fatum_at_interia.pl