Bios bateria cd

Autor: Remek (costam_at_cos.tam.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 11:44:59 MET

Witam. Juz raz zadawalem pytanie co sie dzieje gdy pada bateria plyty
glownej. U mnie resetowal sie zegar oraz ustawienie Numlocka(w biosie)-
czyli raczej normalny objaw. Natomiast czy jest mozliwe aby resetowal sie
komputer? Tzn gdy jest normalnie wylaczony, ponowne uruchomienie przypomina
start po zaniku napiecia z tym tylko ze nie skanuje dyskow a wlacza sie sam
po wlaczeniu listwy zasilajacej.Czy taki objaw to rowniez wina bateri??
Wlasnie ostatnio wymienilem i mam podejrzenie ze mogla to byc stara bateria
nie trzymajaca napiecia

--
             Remek      www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak jutra doczekasz.