Re: Problem ze skanerem CanoScan U650N

Autor: Schatzi (schatzi_at_go2.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 00:43:40 MET

> Mam problem z zainstalowaniem sterownikow do scanera Canon U650N. Mam
> winde_XP i NTFS. Sterowniki sciagnelem ze strony producenta
> (oczywiscie pod system j.w.).

Nie instaluj najnowszej wersji sterownikow. Zainstaluj te z płyty CD
dolaczanej do skanera- dzialaja bez problemu. Kiedy u siebie zainstalowalem
najnowsze drivery otrzymywalem kumunikat o uszkodzeniu skanera przy kazdej
probie skanowania. Po przejsciu na starsza wersje dziala bez problemu :)

pozdr.

Konrad Drozdowski