Podkręcanie Celerona 366MHz?

Autor: Janul (janul_at_remove-it.hotmail.com)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 21:02:20 MET

Witam,
Nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie, a chciałbym coś
zrobic- filmy DivX się zacinają :-(

Płyta główna Lucky Star (Optimus) 6LX, chipset Intel i440LX
w BIOSIE teoretycznie można ustawić ręcznie częstotliwość
wyższą ale po restarcie i tak pokazuje 366 MHz.
Sprawa najważniejsza-czy możliwe jest podkręcenie go bez
grzebania wśród nóżek procesora, tzn. programowo?

Nie chodzi mi o overclockin jako taki, mam pytanie o ten konkretny
(nie najnowszy) zestaw, bo o podkręcaniu znalazłem sporo
ale nic się nie przydało.

Pozdrawiam,
Janul