Gniazdo D-Sub Flatrona F900P

Autor: eMac (mmc_at_poczta.net.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 21:30:10 MET

Witam, może jest ktoś, kto wie do czego służy właściwie sygnał na pinie 9
gniazda D-SUB? W niektórych kablach pin ten jest wycięty, natomiast we
Flatronie F900P nie. Pytam, bo o ile wiem, powinno być na nim napięcie 5VDC,
a u mnie jest inaczej, co powoduje przepływ sporego prądu przez kabel
sygnałowy z karty do monitora, niszczącego często kartę graficzną. Monitor
był już w serwisie, ale tam wcisnęli mi kit, że winny był kabel i wymienili
na nowy, co oczywiście nie miało żadnego skutku. Macie jakies pomysły?

Maciek