Re: iiyama Vision Master Pro 454

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 09:40:26 MET

In article <arc2lr$sk5$1_at_flis.man.torun.pl>, hattab wrote:

> Gdzies tam wyzej pisalem o tym juz raz ;). Dlaczego wszyscy sie tak
> podniecaja ta IIyama ? Pasmo przenoszenia, czestotliwosc i odswiezanie ma
> super, ale co z tego ? To wszystko na papierku, w praktyce przy wyzej
> ustawionych parametrach obraz traci ostrosc. Osobiscie to widzialem (karta
> graf. ATI), a nastepni to potwierdzaja. Trzeba bylo obejrzec ten monitor
> dobrze przed zakupem, a nie sugerowac sie nazwa :(.

Rozmawiałem wczoraj ze sprzedawcą monitorów Iiyama, ponoć kiedyś
rzeczywiście były dobre, a teraz to zupełnie przeciętna tandeta, tylko ceny
cały czas trzymają się dobrze :)

Podobno długo trzeba szukać, żeby wybrać naprawdę dobry egzemplarz, którego
parametry odpowiadają temu, co jest na papierku.

Paweł