Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 00:02:27 MET

> - jeżeli jesteś okularnikiem to do pracy na kompie, oprócz podanych Ci
> bajerów lepiej wziąć inną "moc" szkieł. Mnie stara, świetna okulistka
> wyliczyła -2,75 przy normalnych -4,5; zdecydowana różnica na korzyść.

Jesli nawet NIE JEST okularnikiem, do do dluzszej pracy przy kompie powinien
im sie stac (korekcja zerowa), lecz z antyrefleksem. W robocie mam 2
kolegow, co maja 0 okulary z filtrami i twierdza, ze oczy im sie mniej mecza
niz wczesniej (a za tym idzie bol glowy na koniec dnia i ogolne
przemeczenie - potwierdzony fakt).
Ja jestem okularnikiem tylko dlatego, ze nie zastosowalem sie do takiej
porady swego czasu i nie kupilem zerowek z filtrami. Dwa czy 3 lata pracy
prz starej 14'' daewoo zrobily swoje i teraz jestem okularnikiem i bez
okularow nie siadam za komputer.

> - przy plastikowych szkłach należy uważać jak się wyciera i czyści, bo
> za 1/2 roku słabo coś przez rysy zobaczysz

Czesciowo prawda: bo trzeba kupic UTWARDZANE szkielka i bedzie goood