Padl dysk...

Autor: mIrO (asterix_at_gwiazdy.net.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 19:31:10 MET

Witam,

padl mi dysk Seagate Barracuda ATAIV 80 GB (NOWKA!).
Wiec zanioslem do sklepu i bez problemow wymienili.
Komp uruchamial sie do momentu sprawdzania pamieci, ale do wykrywania dyskow
juz nie przechodzil.
Ale po zaniesieniu do sklepu zaczalem sie zastanawiac nad taka sprawa: co
sie potem dzieje z takimi uszkodzonymi dyskami? Tam mialem sporo prywatnej
zawartosci mojej,swoje fotki, fotki znajomych, swoja korespondencje, mojego
rodzenstwa i rodzicow, nielegalne oprogramowanie, muza, filmy. Nie mowiac o
haslach do kont pocztowych, www itp. ale to akurat maly problem, bo zaraz
pozmieniam.
Wiec czy ktos wie co oni potem robia z tymi padnietymi dyskami?

pozdrawiam
nim