Modu³y SDRAM

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 19:27:33 MET

Witam! Czy umieszczenie w dwóch pierwszych slotach dwoch koœci pamiêci
SDRAM 256MB i w trzecim slocie kosci 64MB moze pogorszyc stabilnosc
systemu (Win2k+SP3)? Mam wra¿enie, ze u mnie tak sie wlasnie stalo. Czy
te kosci dobrze sie ze soba "dogaduja"? Mam plyte glowna ABIT BX133-
RAID, Celeron 800MHZ, 576MB RAM, NVIDIA RIVA TNT M64 32MB. Czy wyjecie
kosci 64MB moze usunac problemy ze stabilnoscia systemu? W tej chwili
maszyna wiesza mi sie co kilka dni, najczesciej podczas przewijania
zawartosci okienek za pomoca myszki (A4Tech WWW-25). Stery do myszki i
grafiki mam zainstalowane najnowsze. BIOS plyty glownej tez
aktualizowalem do najnowszej dostepnej wersji. Wg mnie odpada mozliwosc
przegrzewania sie jakiegos elementu (procek ma u mnie max 40st.C), gdyz
ostanio komp zwiesil mi sie po paru minutach pracy. Czasami potrafi
przepracowac kilkanascie godzin mocno obciazony (np. kompresja DivX) i
nic mu nie jest. Czy ktos ma jakis pomysl? Co ciekawsze zwis nigdy nie
przydarzyl mi sie podczas gierek (np Wolfenstein, ktorego uwielbiam).
Zwisy zdarzaja sie podczas pracy "zwyklych" okienkowych aplikacji (np.
word, cooledit, LeechGet - czyli bez wyraznych dla mnie preferencji).
Help me!!!

--
kind regards
MEMEX