Re: ABIT KT7A i GeForce2 Titanium nie dzial ??!!

Autor: alexander (alex_home_at_o2.pl.NOSPAM)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 19:05:28 MET

Cesc!

Użytkownik "GolDek" <wkroliko_at_NOSPAM.inetia.pl> napisał:

> Nie warto się rozwodzić co się stało,
Nie no, piszesz ze karta graficzna nie dziala bo cos jest nie w porzadku z
zasilaczem, a teraz piszesz ze nie warto sie nad tym rozwodzic.

Moglbys uzasadnic swoje twierdzenie, jakoby fakt ze zasilacz potrafi
podtrzymac napiecie przez ok 0,5 sekundy (pewno mniej, ale tyle jest
zauwazalne):
> [...] niekoniecznie świadczy o jego [zasilacza] klasie, wg mnie wręcz
przeciwnie.

Bo przyznam ze budzi to moje powazne watpliwosci.

> [...] przyjmująć, że masz zasilacz
> Codegen, Megagajt lub podobny
[...] Niestety za jakość
> trzeba zapłacić ok.180 - 200 zł. , ale za to możesz uniknąć wielu
> kłopotów, zapewne teraz i później.

No niestety moj Enermax nie pozwolil mi uniknac klopotow, faktem jest ze
GeForce nie startuje.

> Zobacz dzisiejszy wątek na pl.rec.gry.komputerowe.sprzęt:
> "Co oznacza ze moj GF 4 Ti 4200 ...."

Tak przeczytalem i z watku tego wynika glownie to ze czesc spoleczenstwa nie
rozumie slowa pisanego ;)
Poza tym gdzie tam mojej GF2 to teakiego potwora GF4Ti4200 !!!

Pozdrawiam!
Aleksander