Re: Czym czyścić monitor ?

Autor: tHRall (tHRall_at_interia.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 18:56:47 MET

> Mam monitor Mitsubishi Diamond Pro 740 Sb. Czym go czyścić? Poki co
> przetarłem go miękką ściereczką z wodą i potem na sucho, ale ekran wygląda
> teraz jakby był tłusty ;) Co z tym fantem zrobic?

Ja mam Nec MS 750+, kinol podobny do Mitsubishi - warstwy antyoblaskowe te
same. Używam Emtec TFT Screen Cleaning - to takie ściereczki do ekranów
notebook'ów, jedna czyści na mokro, drugą wyciera się na sucho. Po takim
czyszczeniu ekran wygląda jakby dopiero co z fabryki przyjechał - warstwy
antyodblaskowe nienaruszone. Za paczkę (10szt) trzeba zapłacić ok. 13zł.

Pozdro, tHRall.