Czym czyścić monitor ?

Autor: Szczepan 'Molu' Molenda (molenda2_at_USUNTOwp.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 18:29:24 MET

Mam monitor Mitsubishi Diamond Pro 740 Sb. Czym go czyścić? Poki co
przetarłem go miękką ściereczką z wodą i potem na sucho, ale ekran wygląda
teraz jakby był tłusty ;) Co z tym fantem zrobic? Na grupie były ostatnio
wypowiedzi osób, które polecałe monitory tej firmy. W związku z tym mam
pytanie. Czym czyścicie te monitory? Wiem że płyn do mycia szyb się nie
nadaje, bo może zmyć powłoke antyodblaskową :( Aha i gdzie można kupić
jakieś środki (sklepy internetowe, bo w moim mieście nigdzie nie mogę kupić
takich środków)

--
Pozdrawiam
Szczepan 'Molu' Molenda