Re: jutro gielda we Wrocku a ja ...

Autor: Jaroslaw Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 16:05:17 MET

jackit_at_wp.pl wrote:
> nie wiem czy jestes z Wrocka,ale jak mozesz to zobacz ceny na
www.proline.pl a
> nastepnie wybierz sie do nich po zakupy do sklepu maja najtaniej we
> Wrocławiu.To nie jest zadna reklama sklepu,sam kupowalem niedawno
kompa, moj
> kolezka tez bral i znam mniej wiecej wszystkie cenniki
wroclawskie.dlatego
> polecam Proline najnizsze ceny na 100%

Lepiej niech sprawdzi ceny na ich stronie i omija ten sklep z daleka.
Ten sklep jest super do czasu az trzeba zaltwic cos z ich serwisem.
To nie jest tylko moje zdanie. Polecam lekture pl.regionalne.wroclaw -
tam sporo osob wypowiada sie na temat tego sklepu (i to przewaznie
negatywnie). Ze swojej strony polecam K2 - jest obok Prolina. Ceny nieco
wieksze ale ogolnie pozniejsza obsluga duzo lepsza.

pozdrawiam

   jaroslaw jaszewski                       icq:23771667 gg:253593
   mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  mailto:cleaner_at_plusnet.pl
           zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek