Re: PC i telefon z GPRS

Autor: Jaroslaw Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 16:05:23 MET

Gregory 2 wrote:
> Mam nie lada dylemat, mianowicie przed kilkoma dniami przeprowadziłem
się do
> nowo wybudowanego domu, w którym niestety nie mam telefonu
stacjonarnego (
> TPSA - obiecuje na 2004 r. ) Wcześniej dużo korzystałem z Internetu
właśnie
> przez TPSA, niestety teraz nie mam tej możliwości ani żadnego innego
> alternatywnego dostępu do sieci ( mieszkam na wsi ), korzystam głownie z
> poczty, oraz grup dyskusyjnych. Zmuszony jestem kupić komórkę i tutaj
> [...]

polecam archiwum grupy pl.misc.telefonia.gsm
tam bylo wiele watkow na ten temat - co i w jakiej sieci sie oplaca...

zaleznie od ilosci sciaganych danych ale ogolnie sie oplaca

pozdrawiam

   jaroslaw jaszewski                       icq:23771667 gg:253593
   mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  mailto:cleaner_at_plusnet.pl
           zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek