Re: Kabel do połączenia dwóch komputeró

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 15:25:40 MET

Użytkownik "Jamamoto" napisał:

> Mam taki kabel do podłączenia dwóch kompów
> przy użyciu portów drukarki LPT.
> Wiem że potzrebny jest do tego np prgram Norton Comander
> Jak naciskam alt F1 to pokazuje mi się jedynie
> do wyboru A i C z dysków kompa na którym zainstalowany
> jest NC. Co robię nie tak ? pomóżcie

Po pierwsze: na obu komputerach musisz zainstalować usługę
Udostępnianie plików i drukarek.
Po drugie: na komputerze, który chcesz podglądać musisz coś
udostępnić.
Po trzecie: podczas komunikacji przy pomocy LPT jeden z kompów musi
być tzw. hostem (to ten który w danym momencie udostępnia), a drugi
klientem (to ten który w danym momencie tylko przegląda to co
udostępnia host).
Po czwarte: zainstaluj Windows Commandera. W menu Sieć masz opcję:
"PORT podłączenie do innego PC... " Jest o wiele bardziej przyjazny
niż stary Norton Commander.

Pozdrawiam,
Sniper