Kabel do połączenia dwóch komputeró

Autor: Jamamoto (polar_bear_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 09:48:28 MET

Witam

Mam taki kabel do podłączenia dwóch kompów przy użyciu portów drukarki LPT. Wiem że potzrebny jest do tego np prgram Norton Comander . mam wersję NC 5.0 ale co dalej. Czy mam odpalać ten program z dosa, gdzie zobacze zawartość dysku drugiego komputera? Jak naciskam alt F1 to pokazuje mi się jedynie do wyboru A i C z dyskó kompa na którym zainstalowany jest NC. Co robię nie tak ? pomóżcie

dzięki i pozdrawiam

Jamamoto